Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Åpne dagbøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=109)
-   -   Trampe sin nye livsstil... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6620)

Trampe 05-10-05 19:57

Trampe sin nye livsstil...

Jeg har hatt et innlegg under introdusjoner, men nå er det på tide med en egen dagbok. Legger først inn det jeg skrev i mitt første innlegg her, da jeg fortalte litt om meg selv:

Sitat:

Hei alle sammen!

Jeg som skriver dette er ei jente på 32 år, kommer fra Hedmark. Er gift og sammen har vi to herlige jenter på 4 og 10 år.

Hovedgrunnen til at jeg havnet her inne hos dere, er at jeg nå går på kurs. Fedon Lindberg.. Er lei av å være stoooor, og føler for å endre livsstil og matvaner. Har prøvd andre kurs før, men har dessverre vært en jo-jo-slanker i mange år...

Vekta mi var grei den, men etter mange år med masse sjokolade :( , fet mat og mye stillesitting er det nå på tide å gjøre noe...

Har også fått fibromyalgi, og har stor tro på at mer stabilt blodsukker kan ta vekk noen av smertene i muskler og ledd.

Har nå gått tre uker, har gått ned 3,9 kg i vekt, 2,3 er fett!

Var så glad for å finne disse sidene, synes det er vanskelig å finne på middag... Ikke lett når hele familien skal henge på lasset. Har brukt bønner og linser minimalt, men har funnet noen oppskrifter her jeg skal prøve. Jeg lager innimellom litt pommes frites og poteter til jentene, men mannen min vil heldigvis støtte meg. Han trenger også å ta av en del kilo, så det er jo litt flott at vi kan gjøre dette sammen! Han har forresten tatt av 6.5 kg på to uker:jegvant: Må si at konkurranseinnstinktet mitt blir vekket!!

Jada, jeg vet at dette ikke bør være en konkurranse, og det er ikke det vi skal gjøre det til heller... Det viktigste for oss er å kutte ut sukker og hvitt mel. Tror mye kommer når man kutter karbohydratene ned.

Gleder meg til å bli kjent med dere! Dere virker som en herlig gjeng med glimt i øyet;)

Klem fra Trampe

Trampe 05-10-05 20:04

Sv: Trampe sin nye livsstil...

Her kommer neste oppdatering.
Har nå gått seks uker på kurs. Kg som er borte er 7,5 av disse er 5 kg rent fett...

Må si jeg er litt glad i dag, deilig å se at det blir resultater. Det gir ihvertfall inspirasjon til å fortsette. Har kommet godt igang med treninga også og det er bra.

Nå er det bare å holde gløden oppe....

Klem fra Trampe

des65 05-10-05 20:08

Gratulerer med ny dagbok, og for flott vektnedgang! Håper du har mye tips å komme med som er så heldig å gå på kurs!

boell34 13-10-05 13:57

ja stå på videre......
søstra mi gikk ned 35 kg i fjor med linbergs filosofi. og hun er stabil,med hjelp fra emmy kursing.:)

Goggen 04-02-06 10:42

Hei Trampe!

For en fin utvikling du har i vektreduksjon!

Lykke til videre!

luringen 05-02-06 20:06

Så flott! Lykke til! Det er masse inspirasjon å hente her inne ja.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.