![]() |
De har Toffee Squares på Ultra!
Herregud jeg ble såå glad da jeg så det!! Jeg trodde kun man fikk dem gjennom nettet, feks drlindbergs.no!!
Kjøpte en pose idag og har smakt EN, skal spare resten til barneselskapet i morgen så jeg kan kose meg med dem mens de andre spiser sjokoladekake. :sikle: http://www.buyhelse.no/img/cache/adart_901147143_0.jpg |
Sv: De har Toffee Squares på Ultra!!!!!!!!
og når får vi ultra til bergen? :p vi har bare meny og drageset som har stort utvalg :(
|
Vi fikk nettopp Ultra, faktisk forrige helg. Jeg falt pladask med en gang, de har jo ALT. :D
|
Hva er det for noe? Karameller? Karboinnhold? :)
|
Sitat:
I dag holdt jeg på å miste bussen fordi jeg rotet meg vekk på meny, er så mye spennende å se på. kjøpte bare ost :p |
Sitat:
https://www.drlindbergs.no/page/inde...9&parentid=218 Jeg tror det står litt feil i innholdsfortegnelsen hehe, men det er så og si ingen karber i dem, det er bare sukkeralkoholer. :) Smaker som DAIM!!!!! :sikle: |
Sitat:
Blir nok en handletur til Ultra nå ja...håper de har dem i Oslo nå da :D |
Åhh... gleder meg til jeg skal sørover! Da blir det garantert en tur innom Ultra :D Takk for tipset Iset :)
|
åh jeg skal på ultra i morra jeg du ..... håper de har de ... var det ultra i sandvika du var på ???
er det bare aspartam som kan stoppe opp vekttapet eller andre søtningsmidler også ???? takk for at du sier ifra iset !! , bare et spørsmål hvordan klarte du og bare spise en ??? :p:p:p |
Sv: De har Toffee Squares på Ultra!
Det er 0.5 netto karber pr sjokolade i disse. Det står i klartekst på pakka jeg har.......
Og alle typer søtstoff kan stanse vekttap. Det spørs hva akkurat DU tåler.... |
Sitat:
Nøtta: nei det hadde blitt litt langt hehe, det var i Stavanger. :) |
Sitat:
|
Fant det ikke på Ultra Bryn :(
|
Det er melkefett og smør i dem. :snurt:
|
Sitat:
|
Hadde de bare toffee squares på ultra? jeg syntes de ble litt for mye, men pecan delights er mye-mye bedre...har de de også?
|
Sitat:
|
Jeg ser det står "no sugar added"... Det betyr jo ikke at det ikke er naturlig sukker i det, da.... :tenker:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har bare lest et sted (kan ikke huske hvor) at man skal være forsiktig med matvarer der det står: "No sugar added", siden de faktisk ikke er sukkerfrie. Hadde de vært sukkerfrie, hadde det stått: "Free of sugar" eller "Sugarless". Ikke vet jeg, altså - jeg bare tenker høyt, jeg. ;) |
Sitat:
Det sjekkes lett på innholdsfortegnelsen. Når det gjelder disse det er snakk om her er det ikke fruktose eller laktose, bare kunstig søtstoff !! (så vær forsiktig, maltitol er en en av de kjekke søtstoffene som "kan ha avførende effekt" - eller i allefall gi luftsmerter !) :p |
Sitat:
Bor i Prinsdal, hvis det sier deg noe ;) |
Sitat:
|
ca 15 min unna :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49. |