![]() |
Høstens kurskatalog for menn
Høstens kurskatalog for menn
Nå er høstens kurskatalog for menn kommet, og her er det mye å velge mellom! Det er fullt mulig å melde seg på flere kurs! Og kvinner; dere kjenner sikkert minst én mann som kunne ha interesse av ett eller flere av temaene nedenfor: Kurs 1 Hvordan fylle opp et isterningsbrett. - Steg for steg, men lysbildefremvisning. Kurs 2 Toalettpapir, er det sant at de gror på dopapirholderen? - Diskusjonsgrupper. Kurs 3 Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar? - Praktiske øvelser. Kurs 4 Grunnleggende forskjeller mellom skittentøykurven og gulvet. - Bildefremvisning og funksjonsbeskrivende diagram. Kurs 5 Etter middag, kan oppvask løfte seg opp og fly inn til kjøkkenvasken? - Videoeksempler. Kurs 6 Hvordan overvinne hjernesvinn når det gjelder å huske bursdager, årsdag, jubileum, andre viktige datoer og å ringe når du vet du blir sen. - Hjernecelle-sjokkterapi og full lobotomi. Kurs 7 Lære å finne ting, start med å se på de riktige stedene istedenfor å snu huset på hodet mens du skriker. - Åpent forum. Kurs 8 Å gi henne blomster er ikke skadelig for helsen. - Grafikk og lydopptak. Kurs 9 Ekte menn spør om veien når de har kjørt seg bort. - Betroelser fra virkeligheten. Kurs 10 Er det genetisk umulig å sitte rolig når hun lukeparkerer? - Kjøresimulator. Kurs 11 Hvordan bli den perfekte handlevennen. - Avslapningsteknikker, meditasjon og pusteøvelser. Kurs 12 Lære å leve: grunnleggende forskjeller mellom mor og kone. - Online-klasse og rollespill. |
Sv: Høstens kurskatalog for menn
:lol:
:lol: :lol: :lol: *ferdig* :lol: (klarte ikke stoppe) |
Sitat:
:lol: :lol: :lol: :P |
Sitat:
|
Jeg begynte å lese denne høyt opp i stuen.. og når jeg kom til jurs 7 var han ute av stuen for å sette på en vaskemaskin med klær :p :lol::lol:
|
Denne må sendes rundt til alle mine kompiser :D
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol:.........:lol::lol::lol::lol::lol:. ..gjør nesten som Lise jeg:lol::lol:
10 poeng (og vel så det)til Fedonisten:klem: |
Finnes der tilsvarende kurspakker for kvinner? :snill:
*julegaveide* |
Sitat:
|
Sitat:
Du Hede: Jeg er faktisk bedre på å lukeparkere enn de fleste menn jeg kjenner. ;) |
Sitat:
:rodme: |
Sitat:
|
Hehe, helt sant.. han blir iritert og tasser som en hale bak... og da blir jeg iritert og så går vi hjem..
|
:lol:
|
La meg korrigere. Av høflighet til dere (kvinner), og for å bevare husfreden, velger han å gå noen skritt bak slik at han der kan uttrykke sin misnøye med å vandre hvileløst og uten mål og mening fra butikk til butikk.
hede |
Jeg må være heldig for mannen min liker å shoppe (ikke klær til seg selv da).
Ellers så var denne morsom og kul. Må sendes til et par venner ja.;) |
Sitat:
ikke lett å forklare... jeg og liker å shoppe med "dem jeg ønsker å oppnå gunst hos":) (muligens noe på kanten?!) ;) hede |
Re: Høstens kurskatalog for menn
Sitat:
Forunderlig nok har jeg god samvittighet på de andre punktene :confused: (kanskje fordi jeg er litt glemsk/distré, og følger ikke så godt med?) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06. |