![]() |
Lindberg har visst Cavalier sukkerfri marsipan
http://www.drlindberg.no/page/index....5&parentid=218
Ellers finnes den i helsekostbutikker (iallefall Life) og i snopeforretninger, feks Dropsen/Candygirl. :D Den er DØDSGOD! :sikle: |
Sv: Lindberg har visst Cavalier sukkerfri marsipan
Åh, himmel... dette hørtes fantastisk ut! For jeg savner marsipan! Ikke at jeg åt så mye av det før, det er bare det å kunne spise det... Gleder meg!
|
Spiser heller ikke så mye marsipan, men det hadde jo vært kjekt til jul. Tusen takk!
|
Er det noen som har smakt fedons 70% sjokolade? Inneholder bare 19 kh :)
|
Vet ikke hva Fedons 70 er jeg... Men jeg vet om en del andre fabrikater som driver med 70 % kakao. En 70 %-sjokolade kan jeg ta en liten bit av hver dag, en 85-87% kan jeg ta det dobbelte av per dag med samme antall karber.
Jeg spiser 87%-sjokolade. Schnadder det. (Men fra før fins det jo Bocca og Premium...) |
Den cavalier konfekten til 96 kr koster litt over 60 kr på Smart Club, de andre sjokoladene fra Cavalier er også billigere der. Men, nå er det jo ikke alle som har Smart i nærheten da.
|
Nei Smart Club har vi ikke her i Stavanger/Sandnes. :sur;
Men jeg tror ikke den er så dyr på Candygirl heller. Da jeg jobbet i helsekosten fikk jeg 20-30 % på alt slikt. Savner det litt ja... Karin: Fedon har kommet ut med en ny sjokolade med 70 % kakao, den inneholder IKKE sukker, slik som de fleste andre. :) |
De har et nydelig (!)marsipanbrød med fruktose på Mega. Ædel Marcipanbrød fra Regina, Dansk.
|
Sitat:
Husker de gikk ut på dato en gang, jeg tror jeg fikk med meg hjem 15 stk. :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Life i Bergen har ikke Cavalier sin marsipan? Min mor var på reise østover en gang og fant den marsipanen skjønner du, og vi var helt i hundre. I over ett år har vi lett etter den i Bergen.
Hjelp :( Snufs. Vil ha marsipan. Men jeg vil ikke ha den med fruktsukker, jeg er på Atkins. Elsker alt som heter Cavalier! |
Sitat:
Dersom de er usikre på hvilken leverandør som har dem, så si at det er VALIDUS. Kanskje Helios også har dem, er litt usikker. Men Validus skal ha dem iallefall. :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29. |