![]() |
Dårlig blodsirkulasjon
Jeg er fryktelig kald på føttene om dagen (ikke hendene..) - og regner med at dette skyldes blodsirkulasjon. (?)
Jeg vet at det beste jeg kan gjøre for blodsirkulasjonen min er å slutte å røyke - men lurte på om det er andre ting jeg kan gjøre, om noen vet om noe spesielt? Vitaminer eller what not. |
Sv: Dårlig blodsirkulasjon
Bevegelse og ullsokker mofe... Det er det som hjelper meg:o
....røyken vet du jo om...og er det det som er grunnen så blir det jo ikke bedre etterhvert (og der kom pekefinger'n:D ) |
Siden du går så mye på jobben kan det være lurt å prøve med støttestrømper også. F.eks. Scholls sine "flight socks". De er tjukke & svarte og de har dem billig på Spar Kjøp. Det har hjulpet meg ...... :)
|
Anne: bruker ullsokker konstant nå :ja: Det rare er at høyre er alltid mye kaldere enn venstre..
Nille - hm, lurt - for jeg blir ofte trøtt i leggene :ja: |
Hei Mofe. Høres ut som om sirkulasjonen er litt dårlig ja. Du bør slutte å røyke, det hjelper. Jeg har hatt samme problem med frostige føtter. Men røyker ikke til vanlig lengre, og bare det har hjulpet.
Festrøyker en gang i blandt men ikke noe annet:) |
Sitat:
Du kan jo få litt problemer med blodomløpet hvis ryggen er lei, men jeg har ikke hørt noe om det? |
Hmnei..
Det ultimate er selvfølgelig å slutte å røyke, men jeg synes det var så rart, siden det alltid er absolutt mest på høyre.. |
Sitat:
1. PUST med magen :ja: Det er kjempeviktig og veldig bra for blodsirkulasjonen. 2. Du kan prøve Activizer Oxy Plus fra FitLine - øker sirkulasjon og oksygenopptak 3. Akupunktur kan hjelpe på det som kalles "halvsidige lidelser" *tusler ut igjen* |
Sitat:
Tusen takk, knuppa! :love: Hvis det fortsetter sånn, kan jeg komme til deg da, også kan du stikke meg litt? Skal betale for altså! :ja: |
Sitat:
|
Jippiiii, jeg skal bli stikka av Fedonisten!!
:D |
...la de små barn komme til meg....
- så skal jeg stikke dem! :lol: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg skal i møte med legen min i løpet av desember for å snakke om behandling, tror du jeg kan få dekket noe type akupunktur? Eller er det kun fysioterapi og sånn man får gjennom legen? |
Sitat:
:klem: |
Oi? Hvor holder du til på Hamar?
Kanskje jeg tar en tur neste gang jeg er på hjemlige trakter.. Om jeg tør:rolleyes: Kanskje jeg kommer å ikke sier det er meg... Hehe:p :klem: |
Sitat:
Holder til..... vil ikke si det her.... bare send meg PM du hvis det blir aktuelt.... eller gå inn på hjemmesiden min - og den linken lå her i går - men så feiga jeg ut... Hilsen anonym Fedonist :lol: |
*fnise* veldig morsomt, hvite kjekke jakker og mye annet kjekt
spes for siljevanilje som har jobbe lenge og skal jobbe lenge. og har sove 4 timer inatt. *fnise* *fnis* er ekstremt overtrøtt... hoho innover og ut |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16. |