![]() |
Saunabelte
Heisann;
Lurer på om noen har prøvd/ erfaring med sauabeltet som er i salg...? Lille Du:rolleyes: |
Sv: Saunabelte
hva er et saunabelte??? *blond* (skjønner at det har noe med varme å gjøre men...)
|
Sitat:
Personlig tror jeg det er bortkastede penger. Man svetter vel kun ut vann og ikke fett? :confused: |
Jeg skjønner for pokker ikke hvorfor jeg ikke kommer direkte til produktet med den linken, merkelig side... :eek:
Se på Sauna Solution. |
altså det gir jo akkurat samme efekt som og sitte i bastue og hadde man forbrent fett ved og sitte der så hadde folk flytta inn i ei bastue og vi hadde blitt kvitt fedme epedemien ....
tviler sterkt på at det er så enkelt ;) men en annen ting er at det kan jo hjelpe mot cellulitter , er helt sikkert bra for blodomløpet .... |
da er det nok som Iset sier her at det er nok kun vann som kommer ut (og noen salter) Jeg har ikke helt tro på dette da, men nå har jeg kun tro på riktig kosthold, tilpasset den enkelte, og mosjon for å gå ned i vekt.
|
Sitat:
|
Hmm.. Se på Easy shaper... og på videoen der... Der får man med en måltidsplan, som jeg virkelig synes det står "low-carbohydrate".. Damen i reklamen sier "Lav-KALORI".
her gjør man alt for å ikke skremme bort fett-redde-nordmenn, jah.. :rolleyes: |
Sitat:
|
hei.. jeg har prøvd det, og synes det funker veldig bra.. har også fått vite at det er bra for gravide med tanke på varmen det gir for rygg og midje. Den kan jo reguleres i den temperaturen man ønsker, så det kan fungere som en varmeflaske.. mye mer behagelig og enklere...:)
|
Som varmebelte/varmeflaske OK - men som slanke "apparat" ?? Bortkasta penger !
|
Det kan vel ikkje vera heilt bortkasta:confused: :confused:
Fleire plasser kan ein vel verta pakka inn for å minka i cm, eller har eg misforstått heilt:confused: |
Sitat:
Men som sagt, det er kjemeflott om man fryser eller har vondt i ryggen. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13. |