![]() |
Hva har DU i veska di?
Er du kanskje et like stor rotehue som meg......?
(nå skal det nevnes at jeg for tiden har en stoooooor veske...) min veske innholder dette akkurat nå: 1 stk gratis avis, Exact 1 stk Her og Nå 1 stk Nemi 1 stk uniform fra jobben (t-skjorte) En Farris bris flaske halvfull med gammelt vann et brett med gul repsils, men faktisk kun EN repsil igjen.. to skattekort-ark, minus skattekort-delen. et ark fra jobben med mors og fars e-mail på.. en svart lue. en hth håndkrem et nøkkelknippe. en astmainhalator. en busstid-hefte. en rød repsileske, mangler kun tre repsils. en røykpakke, med en hel og en halv røyk. et brett med gul repsils, denne gangen med TO repsils igjen. en flatpakket pakke hvor det skulle vært gul repsils :p en søknad datert 14.des om deltidsplass på skole. en TOM doc halselinser pose. lønnslipp fra jobben fra desember Julegaveliste!!! en pakke kleenex med balsam en "fornye ditt abbonement"-ark fra in-side, (som jeg forøvrig har tenkt på å ikke ha mer siden FORRIGE jul) en atkins morningshine bar en halvspist atkins morningshine bar en nesten ødelagt lypsyl en 2do. (planlegger) ikke skrevet i siden 5.des. et sammenfiltret kjede en lighter to lightre til tre te-poser to løse doc og en løs gul repsil. en pose med perler, fått i blad. 6 løse kronestykker en extrapakke med to tyggiser i. tre bind av ymse slag. en extreme lypsyl en plastikk-rest fra skjea på go'morgen en tog-bilett fra 28.12 to løse kvitteringer søppel fra to røykpakker. ..... også pleier jeg å ha en overstappa lommebok og mp3-spiller med høretelefoner og en full røykpakke og mobilen... (ågudbedre, ikke rart jeg synes veska mi er tung....) Kom igjen nå,deres tur... Ikke utelat NOENTING!!!! |
Sv: Hva har DU i veska di?
... og JA, jeg har tenk å rydde nedi der ja......... :geip:
|
hi-hi....ikke rart den veska di er tung nei......veske hva er det????neida jeg veit jo hva det er....men har aldri brukt veske jeg og kommer nok sikkert ikke til å gjøre det heller....
hadde jeg hatt veske så hadde det nok kunn vært lommebok.nøkler og mobil oppi der.og kansje en lepomade. :) artig tråd detta her da..spennende å følge med:) |
*sukk* hadde DEN lange lista, så klarte pus å trykke bort hele greia med å løpe over tastaturet... får begynne på nytt da:
1 Stor skrivebok som inneholder notater fra 3 fag 3 KRL bøker 1 donald pocket Nøllkelknippe Lommebok 1 semesterkort fra høst 05 1 semesterkort fra vår 06 1 studentkort 1 busskort p-piller halvfull doc pose tom extra drops boks 1 løs extra drops 2 kulepenner 4 merkepenner 1 resept på metafomin 1 legetime lapp egenandelskort 1 lipsyl var vel alt...:p |
arti traad !!!!
-lommebok -mobil -nokler -tyggispapir -bocca sjokoladepapir -lypsyl -kviteringer -speil -kontoutskrift -kalkulator (vannskelig den derre euron :p) -haandkrem -tog,buss billetter -sanne papir lomme torkler -ups en haandkrem til -lip gloss -kino billetter jupp dett var dett ! |
:lol: Denne var arti. Gudbedre meg så tung vesken din må være areola!
Jeg har en liten veske som inneholder lommeboken min, et flaxlodd med 25 kr på,en kulepenn, to bussbilletter, leppepomade, et egenandelskort og sertifikatet mitt. |
:eek: Gudbedre, vet ikke om jeg tør å si det engang. Tok en titt nå.
Diger lommebok Gavekort-undertøy Gavekort-gullsmed Reiseplan budapet Hotelguide budapest Min fargepalett Brev fra kreftreg. om oppfordring til Livmorhals sjekk Diger A-plan Skatteseddel Kulepenn Liste over fysioterapeuter i kommunen her 1 side fra VG(julens vinliste) Skritt-tellern min Engangs hansker i vinyl:o 1 brett Panodil Zap 1 pl Kleenex m/balsam 2 små plaster biter 1 brett hormoner Mnds kort Honnørkort Div medlemskort i egen mappe-12 kort:eek: Mentol leppepomade Visibel lift:cool: Trygdekort 1 renselapp 1 skorep.lapp Tannpirker Toglektyre(en bok) Nøkler til hus/jobb *sukk* også pleier mobilen min å være der og noen ganger iPoden:cool: Noe ble fjernet nå..... |
Sitat:
Der var det: Pengebok,- heldigvis! Banknoteringshefte, diverse medlemskort og 2 kulepenner i plastomslag. Paraset tabletter 1 Primperan stikkpille (Den må forlengst vært utgått på dato!) Lypsyl 1 skrittmåler Brun krem! Laerdals førstehjelpsmaske. 4 kvikkplaster Tanntråd Tannpirkere Brilleklut Lite etui med sytråd, nål og saks Speil Kam Vanter Tøybærepose Paraply 2 kulepenner til 1 såpestykke ........OG DET VAR DET! |
:p :D ...you really dont want to know...trust me.
..neida; her komer det; lommebok mobil lønnslipp sminke førstehjelpsboks fra KIWI (!) masse kvitteringer og huskelapper pinex halspastiller penner almanakk ørepropper veskepynt som har ramla av veska smykke bleie våtservietter flaske med vann matkopp 1/2 sjokorull 1 Bocca 1 pose nøtter rusk&rask nøkler til mamma smokk hansker :eek: :rolleyes: :cool: |
|
ALT for mye... og jeg ryddet i veska mi i formiddag :o
|
ska me se, hvor skal jeg begynne henne,
et gigantisk nøkkelklippe ( når jeg ikke har glemt det hjemme) 1 boks fribol karamell 1 stor boks med valnøtter 1/2 pose med cashewnøtter md formulations moisture defence fuktighets spray planlegger kortholder masse mynt (GIDDER VIRKELIG IKKE Å TELLE) 1 pk Tramadol hexal tabletter ( smertestillendes t mensen å sånn) 5 gamle handlelister 2 prøver på dyr krem (babor) Atkins advantage sjoko bar 17 hårstrikker 7 løse cashew nøtter 2 par øredobber børste kam refleks formet som kondom 4 penner 4 lepestifter Elizabeth arden 8 hour cream stor tube leppepomade 3 kvitteringer så den lille lommen øyenskygge duo brunt flere åpne extra pakninger busskort migrene tabletter 2 leppestifter 2 kvitteringer og mobilen i mobillommen Og jeg rydda nettopp :_oy: :_oy: :_oy: :_oy: |
jeg bruker forskjellige vesker og sånt hele tiden.. men nå har jeg tømt den jeg bruker oftes for tiden:
en sån leveringspose fra gullsmeden brille etui med briller og pusseduk i. Student planlegger. en BOB kulepenn en lyseplå tusj penn. topp ris sjokoladepapir. 6 kviteringer (datert tilbake til august) et oppgave ark. 2 skisser til en oppgave. En Blistex relief lypsyl et par hansker en paraply en mp3 spiller med tilhørende ørepropper litt snopeparpir fra sukkerfrie karammeler 2 pinex en handleliste fra før jul et digital kamera en lommebok med innhold- ( 2 visakort, busskort, studentkort, reiseforsikring, tippekort, videokort og noen til. et julekalender flakslodd. mange kviteringer, en gullring, bilde av Thomas) og mobil, nøkkler til bil, leilighet, mamma sitt hus, pappa sitt hus ligger i jakke lommen. *rydde opp i vesken* |
Haha, for en KUL tråd! :lol:
Måtte le av de 17 (!!!) hårstrikkene :D Jeg har så mye angstminner fra fullstappet veske, finner ALDRI nøklene mine før jeg har tømt veska.. Så nå har jeg begynt å kun ha nøkler, lommebok, mobil, røyk pepsi max i veska. Men har jo fått masse tips om hva jeg kan oppi der nå da! :lol: |
Sitat:
|
*putter nøkler, mobil, hårstrikk og tyggis i vesken*
|
Sitat:
|
jeg bytter ofte veske, og glemmer alltid noe :p
nå har jeg (unnskyld, jeg har ikke vært hjemme inatt.. pleier ikke å ha sååå mye, da) -vannflaske -leverpostei -rugbrød -et eple -70% sjokolade... -studentkort. -Toalettmappe med diverse -cd, gave til venninne -mobil -nøkler -genser -bukse -undertøy -bok (doppler) -tyggis (som smaker mugg :eek: ) -grønn te -memorystick jupp... |
Au-Au-Au !!
Ikke rart at spinnesiden plages med vonde skuldre og stiv nakke! Jeg visste jo at det var ille, etter å vært gift i mange år, men at det var så galt...... Tror jeg må tømme fruens veske og se om det gjelder her i heimen også! Så slipper hun kanskje noen fysioterapitimer?? Morsomt innlegg Areola! |
Vet ikke om jeg jeg får være med, for jeg bruker en ryggsekk... Men i den så bruker jeg å ha følgende:
|
det er bra trening det, HP :D
|
Sitat:
|
Sitat:
jeg har en liten veske som bare inneholder: lommebok, mobil, truseinnlegg og tampong, og smertestillene. (og kansje en liten flaske vann) og så har jeg en som jeg bruker mer til skole.. den har jeg ramsa opp og så bruker jeg 2 sekker. de inneholder bøker og snop og masse forskjellige binn og tamponger (bare ikke den dagen jeg trenger det) den ene inneholder en pc, strømmforsyning. låsekabel, windows cd (ikke spør hvorfor.. den ligger noe bare der), digitalkamera (trodde det var forsvunne fant det igjen etter 1 år nesten i sekken) vannflaske. og noen lypsyler, litt sminke av og til. ufatteligg hvor mye man bærer med seg.. |
Sitat:
så får jeg i det minste ryddet litt innimellom :p |
i tillegg til alle tingene jeg allerede har nevnt så inneholder veksa mi nå også en spinnvill kattunge....
:lol: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06. |