![]() |
Atkinsbøker mm på salg.
Så er det MAMMUT bokutsalg og her var det lavkabo å hente.:D
Atkins hadde flg. bøker satt ned til halv pris. Dr Atins' Nye Karboteller. 39,- (før 75) Dr Atins' Nye Slankerevolusjon. 49,- (før 99) Dr Atins' Nye Slankerevolusjon (kokeboken). 49,- (før 99) Dr Atins' Atkins journalen (arbeidsbok). 49,- (før 99) Så er det denne bok av Amanda Cross; Dropp Karbohydratene. Den sikre veien til vekttap. 49,- (før 198). Kjenner du den Nille?:) Bøker kan også bestilles hos Tanum: www.tanum.no |
Sv: Atkinsbøker mm på salg.
Sitat:
|
Sitat:
Atkins-revolusjonen er vel den eldre utgave du tidligere har snakket om, men skal man bare sette seg litt inn i prinsippene er den vel OK til 49 kr. Har du noen kommentarer til den ellers? Vet du om kapitler som er meget endret i den danske oversettelse?? Masse :confused:, men på forhånd takk for svar Nille!:blomster: |
Etter min mening er karbotelleren ikke vits i å kjøpe. Det er en del trykkfeil i den og Matvaretabellen her inne er jo 100 ganger bedre. Kokeboka har jeg faktisk ikke sett den norske versjonen av, men til den prisen ville jeg nok kjøpt den ! Arbeidsbok ?? Vel, har man bruk for en arbeidsbok er den jo billig da !
|
Tusen takk Nille.
Men den der Slankerevolusjonen.. Var det den du tidligere skrev var ufullstendig oversatt i forhold til den danske oversettelse?? |
Glemte å si at salget er fra 6-19 mars 2006.
|
og så kan jeg legge til at det er mamuttsalget og finnest over hele norge i (tror jeg) de fleste bokbutikker.. kjøpe noen kokebøker på mamuttsalget i fjor.. får se hva jeg finner i år..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10. |