![]() |
Jeg klarer ikke å registrere meg på Blink!
Jeg prøvde for noen uker siden også, men det samme skjedde. Jeg får hele tiden opp denne meldingen når jeg skriver inn opplysningene:
FEIL: 490:Brukernavnet ditt kan kun inneholde tegnene 'a' til z'', '0' til '9' og være mellom 3 og 8 tegn langt. De tre første tegn kan ikke være tall. Ditt ønske var 'Scarabea', vennligst velg et annet. Dette får jeg altså opp UANSETT hva brukernavn jeg skriver inn! Jeg gidder ikke bruke de foreslåtte, de blir for idiotiske. Hvorfor får jeg det ikke til? Jeg skjønner ingenting... :( |
Sv: Jeg klarer ikke å registrere meg på Blink!
Du får det ikke til fordi du er gift og har barn, datamaskinen din prøver å redde deg fra utroskap eller så er datamaskinen din overblastet slik at han ikke ønsker at du bruker mer tid foran pc-skjermen.
|
Hehehe skulle ikke forundre meg. :knegg:
|
Sitat:
|
Men jeg har prøvd sånn 6-7 stykker nå. :aaargh: Og alle oppfyller kravene til størrelse og slikt, i forhold til reglene der inne.
|
jeg sliter med at jeg må velge mellom profilene mine.. fordi man MÅ ha mobil for å være der inne.. og jeg har jo bare en mobil..
|
Du må ikke bruke stor forbokstav i nicket ditt.... det tok meg ørten forsøk før jeg forstod det.. :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe åjaa... Men allikevel. De er dumme! :fornærma:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32. |