![]() |
Trening og glutamin
Nåken som har erfaring med dette, føler eg har grei framgang utan dette kosttilskuddet. Men det er nåken som meiner at det er nødvendig ved hard trening:)
|
Sv: Trening og glutamin
Jeg bruker L-glutamin for tiden. Har iallefall psykologisk effekt, og det er nok for meg :)
|
Jeg bruker av og til Glutazym fra TN , Jeg syns at dette er et av de kosttilskuddene som jeg har hatt mest nytte av. Jeg vet at andre ikke syns de har nytte av det i det hele tatt, så det er vel ikke annet å gjøre enn å prøve.
|
Vil råde deg til å stille det spørsmålet inne på iform.no. Der får du svar fra folk som virkelig har greie på dette med trening og kosttilskudd.
|
jepp, men de er nok like mye villedene som veiledene.
Etterhvert har jeg lært at det nærmeste du kommer en fasit er dine egne erfaringer både når det gjelder kottilskudd, treningsprogram og kosthold. Det finns tusner av kosttilskuddsprodusenter og treningsguruer som gjør krav på å vite sannheten om hva som er best for deg. http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=Glutamin http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=Glutamin |
Hva som skal være bra med glutamin da?
Og har det egentlig noen forbindelse til gluten? |
Har du lest de 2 linkene , Lise? tror du finner svarene dine der.
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg skulle gjerne hatt noen sikrere bevis, før jeg går ut og bruker pengene mine på hveteproteinpulver. Hvis jeg har valget mellom en boks med hvitt pulver og en hel, fersk indrefilet av okse, så vet jeg hva jeg velger i alle fall. :D |
Det er det eg har tenkt, rein mat er tingen;) Ville berre ha second opinions:)
|
Hveteproteinkonsentrat, er det det samme som glutenmel:confused: og når man steker det så blir det vel delvis fordøyd:rolleyes:
|
Sitat:
Hvis noen er interessert så har jeg en uåpnet boks med l-glutamin fra apoteket i Tyskland. Jeg gir den bort for en pen sum. :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44. |