![]() |
Kan man spise så mye baconsvor man vil
Lurer på om noen vet om man kan spise så mye baconsvor man vil.:confused: Siden det er 0 karbo. Er greit å spise om kvelden om jeg er litt sugen på noe å har brukt opp "karbokvota" for dagen.
|
Sv: Kan man spise så mye baconsvor man vil
Maarud Bacongull i svart pose er OK. Gammeldags Baconsvor i Brun/beige/grå pose fra Maarud er OK. Kims er også OK, men dessverre er det litt lureri når de merker med 0 karber. De har ikke plikt til å merke når varen inneholder mindre enn 1 karb pr 100 gram. Men så mye spiser vi allikevel ikke på en gang vel ? Så da gjør det ikke noe. Saltet er verre. Salt binder vann ! Med måte syns jeg du kan spise i vei ! Så mye du vil ?? Nei, det tor jeg ville være dumt gjort, men om du orker så mye du vil er jo en annen sak. personlig blir jeg direkte uvell før jeg har klart å tømme en liten 45 grams pose med Gammeldags (som er den beste). |
Sitat:
Fettet i bacongullet er vel transfett, og da er det jo ikke noe særlig å fråtse i bacongull, men fint å kose seg med innimellom. |
Sitat:
Derfor altså ! |
Sitat:
Punkt 2. Dersom du kjører i deg en masse raske karber så er poenget med vann og salt borte.Og det kan gå dager før du er i rute |
Så konklusjonen er , spis baconsvor med måte? Men jeg kjøper mitt på europris. Står 0 karbo der også. Jeg blir ikke kvalm om jeg spiser halve posen jeg.he he
|
Men nå må jeg spørre. Var innpå og spurte om ting og skrev innlegg i går, men jeg vet jo ikke hvordan jeg kommer tilbake dit og ser svarene. Vet du?
|
Sitat:
|
Sitat:
Eller klikk her: http://forum.lavkarbo.no/subscriptio...ewsubscription |
Sitat:
Tusen takk!!!!!:) |
Hei og hopp nå lurer jeg på noe angående Baconchips for på posen til Kims står det 0 karbohydrat, men på innhold står det både at det er sukker og druesukker av mais!
Da lurer jeg på mengden sukker! For det står tidligere her at vi kan beregne ca 1g karbo selv om det sår 0... Jeg får følelsen av at det er mye sukker jeg når det står først av ingrediensene også... trudde liksom de skrev det som var mest av først:cool: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49. |