![]() |
Appelsinhud
Hei og hopp.
Hvordan er erfaringene med lavkarbo/ketolyse i forhold til appelsinhud? Da tenker jeg særlig på disse gropene man har hatt i lårene i årevis. Jeg vet de er vanskelig å bli kvitt, men kanskje dette er veien å gå... Håper det:o |
Sv: Appelsinhud
Jeg vet ikke om ketolysemat gjør stort med appelsinene.. men jeg vet at vekttap gjør underverk med selv den mest deformerte hud. Når underhudsfettet minker blir appelsinskallet borte. Lover!
|
Juhuu.. Gleder meg:D:D:D Særlig til å miste de man nesten kan se gjennom buksa!!!
|
Hei
Mange som har gått på ketolysekuren rapporterer med overraskelse at huden blir mye penere av ketolysekuren, det gjelder ikke bare appelsinhud, men også fedtet og rød/irritert hud. Forklaringen er at ketose fjerner fett, ikke muskler. En annen meget viktig grunn - som skiller ketose fra alle andre vanlige slankekurer- er at insulinnivåene i blodet normaliseres, det medfører normalisering av kjønnshormonproduksjonen og er forklaringen på den raske bedring i huden spesiellt når det gjelder rødme og fett hud. Gled deg, litt sol når du går den daglige halvtime og rikelig væske virker heller ikke negativt. Vennlig Påskehilsen Torkil |
Oki. Jeg går og går...Og jeg drikker 3-4 liter vann om dagen... så da blir det jo i tillegg mye gåing fram og tilbake mellom doen:p:p:p... trim er trim:D
MANIKKEN |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13. |