![]() |
Hva slags matvarer kan man kjøpe i Norge uten carbo?
Hei, jeg har gjort unna 17 dager nå, ned 4.6 kilo, og problemet er egentlig å få nok variasjon så jeg ikke går lei. Jeg har bestilt ulike gotterier fra England som jeg koser meg med i helgene, men prøver å finne noe enkelt og godt i butikken.
Helsekostbutikker (iallefall i Tr.heim) har ikke peiling, så jeg traler langs mathyllene og leser hver en etikett som en annen tulling. :o Hva kan jeg kjøpe for å fylle skapene hjemme med av smart og lavcarbo mat? :confused: TIP |
Mine egne tips
Hei, jeg kan jo starte med hva jeg selv kjøper:
Selvsagt fisk, kylling, egg og kjøtt, ost osv men det er nokså opplagt. Ellers så har jeg: Bacongull Macarenanøtter Blå Skimmerost Krepsehaler Blåskjell på boks Spekeskinke Klibrød Cammerber-ost Peanøtter med skall (noen få om dagen) Ulike olivenoljer Krabbe på boks Is-salat Paprika Kylling kjøttdeig Grønn te Koffeinfri kaffe-pulver Tilskudd: Omega 3, 6 og 9 C-vitamin Crom Pico Multivitamin CLA Finnes det lavkarbo-øl i Norge? Hva med lavkarbo is? Blir tøft å klare seg uten når sola nå kommer... :) TIP |
Helsekosten i kjelleren på byhaven er ikke så ille: Der har de litt peiling og utvalg. De har i det minste sjokolade med 86 % kakao (merk jeg følger Lindberg). Men den er dyr. Har funnet samme varen 30% billigere på Ultra.
Macademia nøtter skal de nå ha på Ultra har jeg hørt, eller mulig det var helsekosten på solsiden. |
Ligger ikke denne tråden biiittelitt feilplassert?
|
Okey då.... ble det rett nå ???:)
|
Hehe jepp. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16. |