![]() |
Gladmelding :D
Må bare fortelle dere :) Jeg fikk mensen i dag, og har jo alltid hatt mensen bare sånn en til to ganger pr år. Etter at jeg begynte med lavkarbo har den kommet oftere, og i dag fant jeg ut at jeg skulle regne ut hvor lenge det har vært mellom de siste gangene, og det har faktisk vært ganske nøyaktig 28 dager :D og det bare av å spise lavkarbo mat (fedon, eller F2)
ble ganske overraska, for jeg trodde jeg hadde mye lengre mellom siden jeg har PCOS, så bare fortsett med lavkarbo folkens :D:D:D:D:D |
Sv: Gladmelding :D
:heia: SÅ kjekt! :stortsmil
Deilig når kroppen balanserer seg! |
Sitat:
|
Grattis, Jeefern! :klem:
Skjønner gleden din, selvom det er litt rart å gratulere med mensen (her jeg sitter og blør og hater det :p) ;) :klem: |
Så bra!! :ja:
|
Enig med Aline at det kan virke merkelig å gratulere med mensen :p men så er vi jo også litt annerledes "her inne" da! :)
|
hehe skjønner det er rart, men det var ikke så mye for å få gratulasjoner jeg skrev det, men for å vise hvor mye kostholdet faktisk har å si...
men altid hyggelig med gratulasjoner (selv om dette ikke akkurat er min favoritt heller...) |
Så fint å høre. Hvor lenge hadde du spist lavkarbo før du fikk regelmessig mens?
|
Sitat:
|
Jeg begynte i mai i år og da får jeg forhåpentligvis også regelmessige blødninger nå. Det hadde vært skjønt:)
|
Bare husk at vi er forskjellige... ikke bli skuffet om det tar lengre tid for din del...
|
hehe.. vi er da noen raringer som jubler over mensen.
Jeg fikk den regelmessig etter ca 3 mnd, men har ikke sjekket dagene mellom hver syklus. Har bare gått utifra at jeg har lange sykluser, siden jeg hadde det før den forsvant. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01. |