![]() |
Sanger som faar deg ut av ketose.
Jeg horte denne sangen paa radio forleden og tenkte paa alle lavkarbo'ere der ut. Denne maa faa dere ut av ketose. Noen som har flere eksempler paa sanger som drypper av karbo?
You're my Honeybunch, Sugarplum Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye And I love you so and I want you to know That I'll always be right here And I love to sing sweet songs to you Because you are so dear |
Sv: Sanger som faar deg ut av ketose.
"Sweets for my sweet" med The Searchers..
Sweets for my sweet, sugar for my honey Your first sweet kiss thrilled me so Sweets for my sweet, sugar for my honey I'll never ever let you go Silje:) |
Dette er ingen sang, men i Finland kjører de svære reklameplakater med I LOVE YOU, SUGAR!!! (Reklame for DanSukker....)
|
Disclaimer:
Denne låta har absolutt ingenting med min personlige smak, hverken musikalsk eller på andre måter, å gjøre :D . Jeg heller mer til tyngre gitar-riff, noe som godt skal gjøres å finne i denne låta. mvh Bimmer Artist: Auqua I am the Candyman, coming from Bountyland I am the Candyman, coming from Bountyland I wish that you were my Lollipop Sweet things, I will never get enough If you show me to the sugar tree will you give me a sodapop for free Come with me Honey I'm your sweet sugar Candyman Run like the wind, fly with me to Bountyland Bite me I'm yours, if you're hungry please understand This is the end of the sweet sugar Candyman Oh my love I know you are my Candyman And all my love your word is my command Oh my love I know you are my Candyman And all my love let us fly to Bountyland You are my Lollipop sugar sugar top You are my Lollipop sugar sugar top I wish that I were a bubble gum chewing on me baby all day long I will be begging for sweet delight until you say I am yours tonight Come with me Honey I'm your sweet sugar Candyman Run like the wind fly with me to Bountyland Bite me I'm yours if you're hungry please understand This is the end of the sweet sugar Candyman 2x Chorus ÆSJ, tror jeg nettopp la på meg to kilo ;) |
"Gammel" Favoritt dette, bandet heter Marcy Playground, låta heter "Sex & Candy"
Hangin' round downtown by myself And I had so much time To sit and think about myself And then there she was Like double cherry pie Yeah there she was Like disco superfly I smell sex and candy here Who's that lounging in my chair Who's that casting devious stares In my direction Mama this surely is a dream Hangin' round downtown by myself And I had too much caffeine And I was thinkin' 'bout myself And then there she was In platform double suede Yeah there she was Like disco lemonade I smell sex and candy here Who's that lounging in my chair Who's that casting devious stares In my direction Mama this surely is a dream Mama this surely is a dream I smell sex and candy here Who's that lounging in my chair Who's that casting devious stares In my direction Mama this surely is a dream Mama this surely is a dream Yeah mama this must be my dream |
Sitat:
|
Så har man jo den gamle med The Archies:
Sugar Oh honey honey You are my candy girl And you got me wanting you Oh honey Oh sugar sugar You are my candy girl And you got me wanting you Og det var bare refrenget... |
Hva med:
My Boy lollipop, You made my heart go giddy-up You are as sweet as candy, you're my sugar dandy... Fortrinnsvis IKKE sunget av Rune Larsen/Tor Endresen... |
Er du noen som har norske eksempler på sukkersøte sanger.
Jeg har funnet "Pepperkakesangen" Når en pepperkakebaker baker pepperkakesaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin Oppi gryta smelter smøret og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret med en kilo med farin Farin er det samme som sukker det! Jeg vet det! Og mens smør og sukker skummer tar man åtte eggeplommer som man rører rundt i gryta med en kilo hvetemel og til slutt i gryta slepper man til slutt en teskje pepper og så rører man omkring og tømmer deigen på ei fjøl! Og så tar vi mann- og koneformer og lager mann- og konekaker. Og legger dem på stekebrettet og steker dem i stekeovnen. Det er utmerket, vi er i gang! Det er igang, jeg er utmerket! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39. |