Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 21:12   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Vi med litt guttete kropp kan jo alltids jukse oss til litt mer kurver ved å gå i kjoler som går mest inn i midja (IKKE rett under puppene!), og som går ut i skjørtet i en A-form, f.eks. Synes gjerne at en smal v-utringing gjør at man ser ut som man smalner inn der man "skal". Sånn jeg har sett mange gå med, tunikaer som har empireliv (det vil si rett under puppene) er utrolig lite kledelig på en kropp som ikke har former, særlig om toppen/tunikaen er voluminøs under livet. Da ser man bare posete ut, etter min mening, så til dere som er litt rette i kroppen, optisk sett er det et stort no no (Synes i alle fall jeg).
Jeg har ikke så store problemer med å finne klær, faktisk. Det går vel mer på smak enn passform, skal jeg være ærlig, men jeg kjøper mye second hand, og syr om selv. Det var visst en gang i tiden hvor man prøvde å fremheve formene, framfor å gjemme de bort. Se bare mot femtitallet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat