Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 15:00   #15
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man gå ned 50 kg med lavkarbo?

Jeg er liksom redd for å starte for voldsomt, og så kjøre meg fast. Det er rart å handle når jeg plutselig ikke skal kjøpe de vanlige tingene, og rart å sitte sulten i bilen, og lure på hva jeg har lov til å spise .... litt rart å spise opp en pakke skinke liksom, hehe. Det er en helt annen måte å tenke på, og jeg må liksom spise helt annen mat enn jeg pleier. Men andre får det jo til, så da bør jeg også.

I dag så savner jeg frukt !!! har utrolig lyst på mandariner, og appelsinjuice, men det er jo for mye sukker i det. heldigvis stod fun light på listen over godkjent mat, så jeg har trøstet meg med det.
Og så lagde jeg en omelett til lunch med ost i og cotage cheese, det har jeg ikke smakt før men det gikk an.

Det jeg sliter med er å omvende hodet mitt, for det sier at FETT ER FARLIG. og så er jeg litt redd for at om jeg ikke gjør dette rett med ketolysekuren - så kan jeg legge på meg masse isteden for å gå ned i vekt ..?? For fett er jo fett, helt til man legger bort sukker og karbohydrater - så om jeg ikke gjør rett, så vil jo fettet legge seg, isteden for å forsvinne ...... det er iallefal det som tenkes i hodet mitt.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat