Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 17:04   #32
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25.januar

Nå har jo trådstarter allerede sagt at hun/han vil gi kurset en sjanse, og da syns jeg det er litt ufint å svartmale som du gjør her. Dessuten er ikke easylife som de andre kosterstatterne/diettene du nevner, for du får oppfølging i et år, i tillegg til treningsveiledning. Og det ER en lavkarbodiett, til tross for høyere karbeinnhold enn ketolyse (ca 50 g pr dag). Feilernæring gir den heller ikke, man får i seg alle vitaminer og mineraler man trenger. Dette er en slankevariant som noen velger, og det fungerer. Jeg har hverken blitt syk, fått varige indre skader eller dødd av dette. Så for friske mennesker ser jeg ingen hindring egentlig.
Kan forøvrig nevne at min kursleder var veldig for å fortsette på et ketogent kosthold etter endt pulverkur, så der er de altså forskjellige, disse kurslederne. Dessuten er det jo en selv som velger hva man stapper i munnen, så med litt kunnskap om lavkarbo er det helt ok å spise ketogent når man er ferdig med pulveret. Det gjorde jeg, og har holdt vekten!
Sånn, det var "oppsummering" fra en som har prøvd easylife!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat