Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 17:18   #5194
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis det er slik at du kommer til sokkelen kan du jo skifte den? Har gjort det mange ganger jeg. Men de fleste pærer kommer vel i både stor og liten sokkelutgave??

Ikke denne. Vil ikke skifte hele sokkelen. Lampen er veldig gammel og original, så jeg verken tør eller vil.

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det kan du. Men du får jo også pærer med mer varme i lyset.

Ikke akkurat denne, det er den champagnefargede mignon-pære som har sånn "spiral"-mønster som selges i dagligvareforretning jeg snakker om. Ellers har jeg vært på to lampeforretninger og Clas Ohlson, og akkurat denne fargen finner jeg ingen steder. Jeg har prøvd gule og røde pærer, det blir helt feil.

Men nå var det jo ikke det jeg lurte på . Finnes det sånne adaptere, som man kan sku inn i sokkelen sånn at den passer til mindre pærer? Jeg innbiller meg liksom at jeg har sett noe sånt en gang ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥