Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 18:58   #826
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Irriterende med sånne rotekopper, Streber. Liker å ha det ryddig jeg også, får liksom ikke helt ro i sjelen når ting flyter.

Vi jenter er dårlige på å ta fri med god samvittighet og ikke så gode på å ta imot hjelp og litt for stressa generelt. Men jeg jobber med saken hverfall.

Nå er julen ute av huset her,tørket støv, vasket bad og støvsuget oppe og nede, det får være dagens trim når en er hjemme med sykt barn.

Har ikke fått vært på posten og henta pakka i dag heller, men jeg klarer meg med produkter til i morgen ser jeg, så da drøyer jeg til i morgen... Lurer bare litt på hva jeg skal finne på til frokost...jeg nekter å ta suppe eller en middagsrett.

Går fint i ED sin ånd i dag også.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat