Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-11, 18:28   #17
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vitamintillskudd under LCHF?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Hvis du med føre var mener å ta tilskudd av alt mulig rart fremfor å få det naturlig gjennom kosten, er jeg flammende uenig.

Det er mulig du bruker noe vanndrivende siden du mener å ha kaliummangel. I så fall er gode lavkarboalternativer f.eks. kål, salat, karse, oliven, spinat, blåbær, stikkelsbær, nøtter, tomat, rødbeter og selleri.

Jeg får ikke opp kaliumnivået gjennom mat. Det nytter ikke. Et eller annet stopper opptaket. Og jeg mener ikke ha kaliummangel, jeg har det påvist og diagnostisert. OG jeg har før høye jernlagre slik at jeg IKKE skal spise mat som inneholder mye jern. Dette vet jeg for jeg har fått det påvist. Men hva med alle andre som ikke vet hvordan kroppen er sammenskrudd? Er det ikke bedre at de tar disse ketolysepillertene og har en kropp som funker? I stedet for å risikere det motsatte??