Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 11:13   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Slærkete bekken, – magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jajja, så lenge det ikke er noe verre enn litt symfyse-issues som kommer og går, så skal jeg vel være fornøyd

Som sagt begynte problemene mine etter første svangerskap. Legen min var veldig streng på at neste svangerskap skulle jeg sykemeldes tidlig så det muligens kunne gå seg til.
Hadde bekkensmerter fra uke 4 og ble sykemeldt fra nattsykepleierjobben fra uke 8. Jobbet litt på dagen i 2 måneder, men sykehjemmet var like stort og gulvene like harde på dagen, gitt!
Gikk til behandling hos en av landets bekkenløsnings guruer og på vanngymnastikk og tror dette til sammen gjorde at jeg ikke ble så mye verre hverken i svangerskapet eller etterpå. La heller ikke på meg så mye i 2. svangerskap, knapt 10kg mot 22 i første!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat