Så spennende! Kjenner meg godt igjen i det du skriver! Har også følt meg veldig vinglete, spesielt siste tiden nå som jeg begynner å nærme meg ferdig med masteren! Var først fast bestemt på at jeg har lyst til å starte med doktorgrad med en gang, og har snakket med en professor som gjerne ville ha meg med i en av gruppene sine Men nå i det siste har jeg blitt usikker på om jeg orker å gå direkte på doktorgrad. Hadde vært deilig å koble av litt før jeg begynner med et så stort prosjekt. Og det jeg mest av alt har lyst til er jo å bevege meg mot noe innenfor ernæring. Et av prosjektene kan jo ha litt av dette i seg, da det går ut på å undersøke regulering av gastrin i forhold til kreft... Utrolig spennende! Men som sagt så er jeg usikker på om jeg er klar for det...
Sitat: Jeg venter på ingen måte å finne drømmejobben rett etter endte studier, men at jeg lander der tilslutt - det håper jeg
Sitat:
Jeg venter på ingen måte å finne drømmejobben rett etter endte studier, men at jeg lander der tilslutt - det håper jeg
Det er som jeg skulle sagt det selv Tenker på akkurat samme måte... har tenkt at jeg ikke kan være så kresen i starten, og heller ta litt det jeg får... og håpe at jeg ender opp med det jeg virkelig ønsker og jobbe med til slutt (og det kan jo endre seg) hehe.... Men er det noe jeg er ganske sikker på er det at jeg vil trives med å studere litt videre innenfor ernæring! Så får jeg bare håpe at jeg kan bruke en kombinasjon av dette videre! Er jo fortsatt ung og har mange mange år med jobbing foran meg ! Nå blei det mye babling fra min side også men deilig å kunne lufte tankene litt, og behagelig å vite at noen tenker på samme måte som meg men et spørsmål til? Er det en spesiell grunn til at du går både på UiO og atlantis? Merker at jeg fikk lyst til å gå både på UiO, Atlantis og i Tønsberg hehehe.....