Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 13:15   #5209
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vannspørsmål her.
Jeg har siden nyttår hatt vondt i hodet og følt meg dehydrert. Jeg syns at jeg drikker ganske bra med vann. Aldri mindre enn to liter, ofte opp i tre til tre og en halv. Jeg er tørst hele tiden egentlig, men jeg blir litt kvalm og føler meg stinn i magen dersom jeg drikker for mye, så jeg klarer ikke mer enn 3,5l til dagen. Magen min har også vært litt rar (jeg er redd det er Nannahs knekkebrød kanskje). Jeg har fått litt mageknip og en del luft. Nå har jeg kanskje også spist litt mye melkeprodukter (jeg tåler ikke laktose), så det er nok en medvirkende faktor. Jeg har også hatt litt sure oppstøt og syns det er rart. Har prøvd å ikke drikke koffein (for da bruker jeg å føle meg dehydrert). Kan det være at 3 liter vann er for lite? Jeg er tørst hele tiden og Annika Dalqvist sier man skal drikke når man er tørst. Men jeg syns det blir ubehagelig å drikke for mye.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF