Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.
Vi er nå i alle fall fire i samme båt.
Det er nok kroppene våre som holder igjen, som samler vann pga mensen osv, men demotiverende er det. Jeg har drevet på slik i tre mnd nå, og det går så alt for sakte for meg... -Men jeg får ikke lenger panikk når jeg legger på meg, for det er bare vann, og det forsvinner i løpet av et par dager.
Det er fullmåne på onsdag, mensen er ventendes, og jeg samler vann ei ukes tid i forveien. Sånn er det bare, og sånn har det alltid vært.
Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.
Men dere... Jeg har inntrykk av at dere finregner på vekta og jukseveier innimellom veiedagene, og det er kanskje ikke så lurt.
Husk på at et krus kaffe veier et par hundre gram, og en liter vann veier en kilo.
Hva vi spiser og drikker har jo stor innvirkning på vekta der og da, og ikke bare etter forbrenning slik at vi må regne med en del "lokale variasjoner" fra dag til dag.
Det er en grunn til at vi ikke bør veie oss for ofte.
Jeg er helt ny på dette så jeg var ikke klar over det du sier om at 1 liter vann veier en kilo :O osv, kjempegreit å vite jeg venter også mensen innforbi denne uken nå, så da kan det hende at det skjer med meg også, som sagt har jeg aldri vært på dette før, å dermed heller aldri hatt mensen før i dette, så derfor er det lettere senere å se et slags mønster på kroppen min, men kanskje jeg også er en som samler vann en uke før, uansett ned er ned, så så lenge det går den veien, så er jeg fornøyd, selv om det går sakte 
Jeg vet ikke hva du mente med at vi finregner vekta helt, eller jukseveiinger, men jeg har veiedag hver mandag,m å jeg vet at man ikke skal elelr bør gå på oftere, men jeg syns det er sååå spennende, at jeg klarer ikke å holde meg borte, så hver morgen når jeg står opp så pleier jeg å gå på vekten, før jeg har spist, eller kledd på meg 
men det er med den veiingen den dagen da, å så fører jeg kun mandagene opp 

|