Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 16:40   #423
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Nice broderi, Photobscura. Var det uten mønster?

Opprinnelig lagt inn av bettylue, her.

Dessuten er det mange som har maskiner stående som de aldri bruker, hør med mødre,tanter, svigermødre ol. Kan hende man får kjøpe billig eller låne å prøve ut forskjellige modeller før man bestemmer seg.

Jeg ønsker meg syskillz. Hm. Kanskje jeg skal spørre om jeg kan låne moren min sin symaskin en stund og leke meg? Hun bruker den en gang hvert femte år eller noe.

Opprinnelig lagt inn av bettylue, her.

Lurt med kattestativ! Klart det går.

Jeg håper det blir bra. Det blir gøy å prøve i alle fall. Jeg kan lite slikt, så jeg er veldig spent på resultatet...

Men dere som kan mer om slikt enn meg, hvordan er egentig nervøs chenille? Kan det passe til kattestativet? Nervøs chenille koster 20 kr meteren mens teddybear koster 90. Eller oooh, hva med pels til 70 kr? Haha, kumønster, leopard, sebra og slikt. Men hm, blir kanskje litt for korthåret? Eller har noen bedre forslag?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat