Sv: Den store håndarbeidstråden!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Nei, men jeg lagde mønsteret selv. Fant et bilde på nettet, og "pixellerte" det på photoshop! .
Ah, lurt!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Nervøs chenille tror jeg blir alt for tynt. Du trenger jo ikke mange meterne, gjør du? Det bør ikke være for elastisk, og mulig å lime på uten at limet går gjennom stoffet, det tror jeg ikke funker med chenille, i tillegg til at det er ganske elastisk. Ekte pels er det vel en fare for at de begynner å tygge på, hehe.
Kle hule(r), rør og plattinger blir fort noen meter altså. Det går vel ca to plattinger på meteren (skal jo prøve å få det til å se fint ut, så kle underside også) og huler skal kles innvendig og utvendig og rør likeså. Jeg tenker meg at jeg kommer til å bruke nærmere ti meter hvis jeg ikke bommer fælt nå.
Jeg aner ikke hvordan chenille er, derfor måtte jeg spørre. Men det var ett poeng det med lim. Hm, hva slags stoff må det være for at ikke limet skal gå gjennom? Chenille og pels var 100% polyester mens teddybear var 70% akryl og 30% polyester.
Hehe, ser ikke helt for meg at de tygger på stoffet. Det er litt pels på det lille stativet jeg har og de har aldri slikket eller tygget på det. Men han ene her tygger på alt papp og papir har får tak på. Raringen...