Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 22:08   #312
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Det er slett ikke sjelden at man må gå mye sjeldnere på toalettet.
På ketolyse spiser du mye rene matvarer som kroppen klarer å nyttegjøre seg mye bedre. Det blir rett og slett ikke så mye avfall!

Om du ikke har symptomer på forstoppelse, kan du ta det helt med ro. PAss på at du får i deg nok drikke og ta en teskje cocosa i kaffen/teen din om morgenen, så skal du se det snart blir fart på sakene.

Avføring ut i andre enden trenger du ikke bekymre deg for. Det er stort sett bare alvorlig syke pasienter, gjerne gamle mennesker med obstruksjoner i tarmen som opplever sånt! Etter 13 år som sykepleier har jeg bare vært borte i det en gang, min egen mormor på 93 med store utposninger på tarmen!