Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-11, 22:57   #5
SauenShaun
Nytt Medlem

SauenShaun sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Ullensaker
Alder: 34
SauenShaun er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok karbohydrater

Jeg får vel bare si sannheten, vel
Sov veldig lenge idag, så startet med 100 g CC (ca 1.5 g karbs.) litt utpå dagen.
Etterpå åt jeg et kyllingbryst (glemte å veie det) stekt i 19 g smør (ca 0.2 g karbs) med 20 g ruccolasalat. Fant ikke ut hvor mye karbs det var i det, men gikk ut ifra "blandet salat" i "Mat på Data", og da ble det ca 0.1 g karbs. Brukte CF som dipp til kyllingen og salaten, og det var ca 1.6 g karbs.

Til miiddag (for 75 min siden) spiste jeg raclette bestående av 251 g cheddarost (0.0 g karbs), 92 g sjampinjong (ca 0.3 g karbs), 104 g bacon (0.0 g karbs) og 167 g mørbra av storfè (0.0 g karbs). Hjelpes, spiste jeg virkelig så mye?!

Siden jeg plutselig kom på at jeg også hadde CF, ble det plutselig 3.1 g isteden, men ikke at det gjør ting stort bedre.
Merker jeg MÅ bli flinkere til å lage salat. Helst litt til alle måltider?

Burde jeg også spise litt rå blomkål og brokkoli med CF-dip senere i kveld/nærmere midnatt? Da får jeg iallefall i meg enda litt mer karbs.

Håper dere ikke høgger av meg huet nå. Har akkurat lært av mine egene feil. Fra nå av blir det MASSE salat, for det er jo så godt!