Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 18:54   #48
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Easy Life start 25.januar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Noen trenger faktisk ett sånt opplegg, og den forpliktelsen det medfører å måtte veie seg hver uke. Man skal ikke kimse av det. Jeg trenger det f.eks IKKE, og jeg foretrekker at folk peller seg langt unna mitt slankeprogram og regime fram til JEG SELV spør eller ber om hjelp/støtte/informasjon. Man trenger ikke rakke ned på folks valg uansett.

Jeg gikk på EasyLife i Kristiansand i 2007 (mener jeg det var) og må si meg enig i at endel kan trenge hele den "pakken". Hvis man ikke vet hva man skal gjøre er det i det minste en start på et mer bevisst forhold til seg selv.

Men jeg synes det er dumt at de kjører på med tallerkenmodellen, selv om de (iallefall i Kr. Sand) hintet om lavkarbo uten å tørre å krysse kursinnholdet helt.

Personlig så anbefaler jeg "Slank med Ketolysekuren" og å heller bruke de ekstra tusenlappene på gode råvarer og et kokkekurs så man kan lære seg bra matvaner. Bli frisk først, trening er mye lettere da...

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat