Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-11, 22:14   #87
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple,pære..druer??)

Jeg er en pære. Jeg har alltid brukt større størrelse på underdel enn overdel. Normale pupper, så timeglass er jeg ikke. Jeg har stor rumpe, store lår og store legger.

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

MEN! jeg leste i boka til Lutz at epleformede mennesker har lettere for å gå ned i vekt enn pæreform.

Jeg leste også det og tenkte crap! Jeg leste også at eldre går ned fortere enn unge. Dobbelt-crap! Jeg leste også at menn går ned fortere enn kvinner. Trippelt-crap! Men jaja, jeg går nå i alle fall nedover.

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Jeg er samme som deg fjanni. tror jeg hvertfall :P veldig markert liv og endel fett bak og delvis på sidene. eller hva tror dere?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....153#post984153

Jeg ville nå sagt klar pære. Du må ha større pupper for å være timeglass. Pærer har midje de også!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat