Sv: Bytter ut ketolyse kuren me noe annet... hjelp og tips takk:D
Opprinnelig lagt inn av joakim, her.
1800 kalorier er kansje ikke så lite daglig. men grunn til det er at jeg er ganske lei lav karbo. å på toppen av det hele så vil jeg begynne med seriøs trening får å gå opp muskler. grunn til di 2 kansje 3 ukene der er pga en kompis anbefalte meg denne kalori dietten for å kvite seg med spesielt magefett eller noe sånt. har sett resultatet hannes å det er helt sykt. det er såklart trening vær dag i tillegg.
Og ja, jeg vil opp i vekt (i muskler) og ned i fett %.
Blir seriøs kroppsbygning. og har planer og drive med dette i flere år.
Probleme mitt er bare.. skal jeg fortsette med lavkarbo 6 kg til får å nå målet? eller kan jeg bare hoppe rett ut i seriøs trening? Klarer ikke se hvordan jeg skal gå opp i vekt når jeg tar inn mindre enn hva kroppen forbrenner. og trener aktivt på toppen av det hele? tar jeg helt feil eller må jeg trappe sakte opp på karbo?
Takk får alle svar
Min lille erfaring er at ingenting bygger muskler som lavkarbo dietten gjør. For meg har det vært helt sykt, rett og slett. Bare ved å løpe et helt år, gikk jeg opp seks kilo muskler på lårene. Jeg har tidligere trent tungt med vekter eller alle mulige prinsipper, og maks økning på et år var 2 !!!! kilo.
Jeg skjønte lite hvorfor jeg økte så enormt i muskelmasse før jeg kjøpte boken til Frank Nilsson, "Istället för doping". Kjøp den og lær. Jeg kommer uansett til å leve LCHF resten av livet, for bedre mat enn dette får man ikke. Jeg sier som Bjørn Ferry: Herregud, Biff og bernaise )
|