Sv: Bytter ut ketolyse kuren me noe annet... hjelp og tips takk:D
Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.
Min lille erfaring er at ingenting bygger muskler som lavkarbo dietten gjør. For meg har det vært helt sykt, rett og slett. Bare ved å løpe et helt år, gikk jeg opp seks kilo muskler på lårene. Jeg har tidligere trent tungt med vekter eller alle mulige prinsipper, og maks økning på et år var 2 !!!! kilo.
Jeg skjønte lite hvorfor jeg økte så enormt i muskelmasse før jeg kjøpte boken til Frank Nilsson, "Istället för doping". Kjøp den og lær. Jeg kommer uansett til å leve LCHF resten av livet, for bedre mat enn dette får man ikke. Jeg sier som Bjørn Ferry: Herregud, Biff og bernaise )
Det kommer jo fra person til person hvor mye du bygger muskler ved trening. Min erfaring med muskel bygging er at jeg bygger fort muskler. og jeg vet at jeg aldri kommer til å drive med lavkarbo resten av livet:P Skal også i millitæret om 3 mnd. så for min del blir det ikke aktuelt. slutter på mandag med lavkarbo, å begynner med lav kalori diett noen uker før jeg så begynner med skikkelig trening. Får se hvordan det går
|