Sv: Er dette riktig?
Jippppiiiiiiiiiiii!
Veide meg i går kveld og fant ut at jeg har gått ned 3,6 kg på to dager.Altså på dag nummer to med lavkarbo diett.Siden jeg ikke har skaffet med skaldemann boken,så har jeg spist etter mine egne oppskrifter.
Her er noe av det jeg har spist: Stekt laks med stekt sopp og kokt brokkoli og masse meierismør.
Hjemmlagde kjøttkaker med fløtesaus og masse meierismør samt brokkoli.Omelett med ost til frokost den ene dagen.
Jeg har også spist mine favorittoster som jeg ikke har spist på over ett år..som for eksempel brie,port salut,smørbar pepperost og nøkkelost.Istedenfor brød har jeg spist lavkarbobriks.Den er skikkelig mektig.Jeg har også drukket nescafe med lettmelk og en teskje sukker den første dagen.dag to brukte jeg en halv teskje sukker.Har også spist en del lettmajones,men det er fordi jeg kjøpte feil pakke.Jeg hadde en liten sprekk allerede igår,følte meg helt tørr i munnen og fikk litt på noe søtt.Tok meg en sukkerfri tyggis,den har aldri smakt så godt som igår.spiste også 1 plate med 70% sjokolade.det smakte himmelsk.jeg er av typen som ikke drikker vann,men på dag 1 drakk jeg nesten 1 liter og andre dag litt over en liter.Føler meg tørst og tørr i munnen,føler ikke sult lenger.spiser enda jeg ikke er sultenDette er for godt til å være sant rett og slett!!

|