Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 10:58   #51
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av echs, her.

Var såpass sur og lei etter middagskatastrofen at eg spiste det gubben satte fram....og gubben spiser brød til alle måltider! Spiser fint egg uten brød til vanlig og når eg spiser aleine

Middag blir nok vår største utfordring!
Ingen problem å spise lavkarbo når eg er aleine....vanskeligere når eg skal spise sammen med en mann som overhode ikkje har tru på det eg prøver på...

Det jeg skal si nå, gjør jeg ikke for å være ekkel med deg, men for å få deg til å tenke litt annerledes...
Jeg syns det du skriver her, er unnskyldninger. Det er ikke din samboers ansvar at du skal følge opplegget du har satt deg fore. Selvfølgelig er det godt med støtte, men likevel er det opp til deg å finne ut hvordan du kan leve lavkarbo, selv om samboer ikke har troen på det.

I stedet for å skylde på at du spiste brød fordi du ble sur og lei, bak lavkarbobrød eller kjøp Fedonbrød som du kan spise når samboer spiser brød.
Om en hele tiden skal skylde på ytre omstendigheter, kommer man ikke til å lykkes med en kostomlegging.
Og jeg skriver dette i beste mening, ikke for å være slem, men for å få deg til å se løsninger i stedet for problemer.

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat