Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 19:15   #12
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bytter ut ketolysekuren med noe annet ... Hjelp og tips, takk

Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg holdt meg til det du holder på med nå, frem til alle kiloene du vil ha vekk er vekk. Går jo evt ann å begynne å spise litt mer karber underveis, hvis du skal gå fra å ikke ha trena så mye, til nå å trene en hel haug. Trening er gunstig på insulinet, så det går helt fint å unne seg _litt_ mer karbohydrater ved en sånn omveltning og fortsatt gå ned.

Jeg hadde kanskje begynt med litt styrketrening på forhånd, men ikke 6 dager i uka i første omgang. Også når kiloene hadde vært vekk; fullt fokus på styrketreninga. Det går jo fint ann å miste fett, selvom man går opp i vekt, siden de da erstattes med muskler, men hvis du er veldig opptatt av å se at du har gått ned de 6 kiloene er det kanskje lurt å bli ferdig med dem først? Så ikke du blir ille demotivert hvis vekta begynner å gå oppover isteden.

Samboeren min begynte med sånn litt ganske seriøs styrketrening for to år siden. Han har bygd masse muskler, men ikke mistet fettet overalt Men han spiser som en dust da...