Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 23:12   #861
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei. Synes dere er flinke jeg.
Tenk på hva andre spiser i løpet av en helg.

Vi har hatt en superkoselig helg. Fikk litt barnefri fra lørdag til søndag, det gjorde godt for en nyetablert familie med mine og dine barn. Var lenge siden sist nå.
Vi koset oss bare hjemme og utover kvelden fant vi frem sjampisen vi glemte til nyttår og satt på karaoken. Var helt sår i halsen her til slutt, ble bare et glass på meg, det andre klarte jeg å velte i konkurransen hete her.
Det ble litt nøtter i helgen, ikke etter planen, men de var usaltede og jeg spiste kanskje 10-20 til sammen, ikke det verste å skeie ut med kanskje.

Det beste synes jeg er at det går så greit å hente seg inn igjen. I dag har det vært helt i ED sin ånd igjen...men jeg må si jeg gleder meg til å begynne å eksprimentere med lavkarbo-oppskrifter igjen. Kjøpte nye boken til Sofie Hexenberg på fredag og har siklet meg gjennom oppskrifter og menyer, gleder meg til å ta fatt på dette. Men først skal jeg ned noen kilo til gjennom ED. Vekta står på stedet hvil, nå har jeg plutselig begynt å veie meg hver dag igjen. Bare tullete Så nå skal jeg ikke veie meg før onsdag igjen. Og til uka kommer jeg endelig i gang med trening igjen.
Nå har jeg også fått Zumba-dvdene i posten, så jeg slipper ikke unna uansett....

God tur, Gro og grattis med nedgang Mille.

Enig med dere, den varme kakaoen er ikke noe god, jeg drakk den også kald som shake. Men har ikke bestilt mer av den for å si det sånn.

Da er det snart natti her, skal bare lese gjennom litt uleste tråder her først.

Ha en ny strålende uke.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat