Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 05:44   #56
echs
Medlem

echs sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 46
echs er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Det jeg skal si nå, gjør jeg ikke for å være ekkel med deg, men for å få deg til å tenke litt annerledes...
Jeg syns det du skriver her, er unnskyldninger. Det er ikke din samboers ansvar at du skal følge opplegget du har satt deg fore. Selvfølgelig er det godt med støtte, men likevel er det opp til deg å finne ut hvordan du kan leve lavkarbo, selv om samboer ikke har troen på det.

I stedet for å skylde på at du spiste brød fordi du ble sur og lei, bak lavkarbobrød eller kjøp Fedonbrød som du kan spise når samboer spiser brød.
Om en hele tiden skal skylde på ytre omstendigheter, kommer man ikke til å lykkes med en kostomlegging.
Og jeg skriver dette i beste mening, ikke for å være slem, men for å få deg til å se løsninger i stedet for problemer.

Meinte ikkje å sutre
Veit at eg er nødt å tenke løsningsorientert her, og det skal eg....er berre litt treg på det som eg ser på som dei største utfordringene...
Tenker at det kanskje er bedre at eg bruker litt tid på omlegginga og finner gode løsninger som kan fungere enn at eg forandrer alt på en gang, og så blir det så mykje nytt at eg gir opp.
Her på forumet er hvertfall masse gode løsninger!

Greit med et spark, takk

echs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat