Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 12:41   #33
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er grunnen til at man ikke skal trene så hardt på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Det er ikke godt å vite hva dette kan være. Sykdom av en eller annen art ligger jo nærme. Ellers så funderer jeg over om det kan være den siste setningen i innlegget. Grenseland...Det får meg til å lure på om KANSKJE det kan være sånn at kroppen din ikke klarer å bestemme seg for hvilken forbrenning den skal bruke, fett eller sukker? Altså mangel på bestemte enzymer. ELLER at du lider av kronisk stress. Det fører til høyere blodsukker og insulin, samme søren om du ligger på under 0 karbo om dagen. Dette kan føre til at du ikke får brukt fett som energi, derav mest glukose, som du jo ikke har nok av, og derav "melkesyre"følelse = totalt kjørt hele tiden.
I såfall finnes det kanskje botemiddel, som høye doser av alle vitminer og mineraler, ginseng og rosenrot, og korte treningsøkter, max 40 minutter per dag, men med såpass høy intesistet at man kjenner det. Da vil kroppen forbruke en del stresshormoner, som den SKAL gjøre.
Dette er bare funderinger fra min side, altså

Takk for tips!!! Absolutt verd å prøve! Har vært en tur på helsekosten. Dama der mente at selv om blodprøver etc viser at alt er ok med tanke på salter og mineraler så sier det ingenting om tilstanden i muskelaturen. Utifra det jeg fortalte mente hun at musklene var oversure. Jeg skal derfor prøve en tid med alkalisk mat(?) for å se om det hjelper samt drikke eplecidereddik og noe gressgreier i en måneds tid. Mineraler og rosenrot er innkjøpt. Kjøpte noe magnesium hun sa var basert på aminosyrer(?) det for at kroppen skal kjenne igjen magnesiumen og ta den mer effektivt opp i kroppen. Hvis ikke aminosyrene(?) er med vil magnesiumen omtrent bare skilles rett ut.. Det er i allefall verd å prøve!!! Og jeg skal prøve meg på ellipsemaskina igjen.