Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 13:39   #43
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Husmortips og kjerringråd

HURRA, jeg har sett lyset!!!!!

KALKFLEKKER ER NOE HERK, og jeg har det overalt på grunn av ekstremt "hardt" vann. Badet, hvor jeg har fine buete glassdører i dusjen, har vært mitt verste mareritt. Dørene ser ut som de er av frostet glass etter kort tid, pga all kalken. Og vanlige bade-vaskemidler fungerer IKKE, og dessuten koster de Heroin.

Nå har jeg funnet noe som faktisk bare er å spraye på og tørke av I VIRKELIGHETEN, og ikke bare i TV-reklamen!!!!

Jeg har en drøy klunk med eddik oppi ei tom Jif-sprayflaske og fyller opp med kokende vann. Virker best når vannet er skikkelig varmt. Sprayer på og bare tørker av med microfiberklut, trenger IKKE skrubbe eller noen ting. Kalkbelegget forsvinner som dugg for solen, Yeay!

Det enkle ER ofte det beste!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat