Sv: Xtravaganza i januar
Jeg har tenkt til å gå 4 uker på helfart, og deretter blir det halvfart etter det, der jeg lærer å holde motivasjonen oppe til å forandre livsstilen min.
Jeg er sukkeravhengig, og begynner jeg å spise sukker, må jeg bare ha mer og mer og mer.....så jeg må lære meg å spise bare litt sjokolade eller bare litt godteri en gang i blant hvis det går an å innstillle hjernen på det.
Og jeg skal ikke gå opp i vekt etter endt kurs! Min tid som jojo-slanker er nå forbi!!
Servina: Suppene er ikke det beste måltidet jeg har smakt, men noe må vi jo ha i oss på denne kuren. Er jo greit å kunne variere litt mellom suppe og shaker. Beste er sopp og asparges.
Syns de har vært litt salte de siste dagene, men sånn blir det sikkert når man bare drikker vann i mellom.
Jeg syns alle shakene er gode bortsett fra blåbær, som hadde litt kunstig smak.... Du blir nødt til å prøve deg frem litt, for vi har alle så forskjellig smak.
Bikinifn: Takk 
Jeg så de ferdigshakene da jeg var på forrige møte, men har ikke smakt de enda, så kan dessverre ikke hjelpe deg der. Vi får sikkert mulighet til å smake på dem etter hvert også.