Sv: Hva er grunnen til at man ikke skal trene så hardt på ketolyse?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Ojsann... jeg kjenner meg igjen - jeg er sånn i bølgedaler jevnlig (akkurat nå også...) - har aldri tenkt på å beskrive det som "kronisk melkesyre" - men kjenner igjen den med å gå opp en liten trapp mens beina kjennes ut som betongsøyler og pusten går som om man har klatret mange mange etasjer... noterer nøye kommentarene her og ser om jeg kan dra litt nytte også Jeg har det gjerne slik i noen uker, så "slipper" det taket noen uker så er det tilbake. Har hatt det sånn hele mitt voksne liv - men har vært ganske bra på lavkarbo det siste 1.5 året - ble dårlig rett før jul og har stort sett hanglet meg gjennom de siste 3 mnd på samme måte som du beskriver - har prøvd å trent, men klarer ikke kondisjon, holder på å svime av på tredemøllen. Noe styrke går greit over kort tid, men akkurat nå er jeg "tom" gitt Stå på kanutten - jeg heier på deg! Håper du finner utav det! Jeg skal til legen på torsdag og få en gjennomgang av et stort antall blodprøver - så får vi se. Har hatt kronisk høy crp hele livet - men alle legene mine har sagt "det har du jo bestandig hatt"... åja, har chrons diagnose også, men er mye bedre med lavkarbo.
Ikke meningen å kuppe - ble bare litt engasjert når jeg ser historier som ligner på min egen 
Jeg ser jeg har skrevet feil! Jeg har vært sykemeldt siden midten av september!
Vi skal bli friske, bare hiv deg på denne håranalysetråden.. eller et annet sted. Vi gir ikke opp!! Og jeg heier på deg!!!