Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-05, 21:48   #9
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Fisk i tønne ute? Det høres morsomt ut, jeg elsker fiskedammer hvor jeg kan se på fiskene svømme rundt. Hva gjør dere med dem om vinteren?
Muskat

Vi akklimatiserer dem ved å gradvis venne dem til varmere vann i en bolle på kjøkkenet. Når det er gjort er det tilbake i akvariet. Har brukt koi til nå.

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Og det der med fisk i kakeboksen minner meg om min far. Han var på besøk, og vi hadde nettopp fått et akvarium. Han satt foran det og drakk frokostkaffen, hver dag. Brukte lang tid og studerte det grundig. Den dagen han skulle reise sa han endelig noe om akvariet: "det er ikke nok mat til ei brødskive en gang."

Nesten som å høre min morfar. . Som tidligere hvalfanger og ivrig fisker, så var han fasinert over fiskene i akvariet, men syntes også det var lite "mat" på dem.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat