Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
åååårh nå er jeg sint. idag fikk jeg slik himla ketoseånde som det kalles så fint. ånde? siver jo ut fra alle porene i kroppen. føler jeg går rundt å lukter et bosspann som har stått varmt. skikkelig ubehagelig er det, faktisk så ekkelt at jeg ikke klarer å konsentrere meg og bare bryr meg om hva andre tenker og om de reagerer. så jeg gikk hjem fra skolen!!! og nå gruer jeg meg skikkelig til imorgen. og det blir sikkert verre når jeg tenker over det for da begynner jeg å svette osv osv. og jeg klarer meg jo så bra med maten, men det er jo ganske ille når dette skal gå utover skole?
hva er deres erfaringer med det? og evt i fase to? skal man liksom være i ketose da, egentlig? for jeg merker at det her gidder jeg ikke. det er greit at jeg går ned men da får det heller gå litt tregere, OG at jeg klarer å slappe av. slet masse med denne ånden i hele fase en forrige gang, men fase to fikk jeg jo aldri til, så vet ikke helt.
en liten klagesalme fra meg. 
Jeg tror det er fordi du er inne i ketose igjen. Lukt og ånde er alltid sterkest i begynnelsen. Kommer også ann på hvor mye avfallsstoffer du har i kroppen. Det er jo vanskelig å sjekke kan du si.
Jeg hadde ikke droppa fasen du er i for en ekkel ånde. Den er jo et supert tegn på at fettet brennes i høy hastighet. Det er en liten periode,du er snart over i neste fase....hold ut "stinky".....morsomt ment altså.... ...
Drit i hva andre syntes, hell innpå med drops av lovlig sort og nyt vekttapet Vi støtter deg...been there, done that!