Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 12:30   #884
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

"Flink pike"- prisen til Titti som har trent!!!!!!! Bra du spiser ekstra! Jeg har trent godt i det siste og er mer sulten, men spiser bare litt til litt oftere. Litt som du gjør, deler opp kjeks pakker, barer.

Går bra med lavkarbo altså...spiser ca. et til to produkter ennå per dag. Nå har jeg kjøpt meg litt til...så ikke helt ferdig med ED ennå. Men porsjonene...tja, jeg spiser til jeg er passe mett. Nå klarer jeg også å la mat være igjen hvis jeg er mett! Så spiser jeg heller oftere og mindre porsjoner. Syntes det går bra altså. Har akkuratt begynt å skikkelig få igang trening og styrketreningen, da står jeg stille et par uker eller noen ganger opp et halvt kilo.....kanskje muskelmassen......men så er det ned igjen. Har hatt et opphold på nesten fire uker fra trening pga sykdom. Kjenner armer og mage er slappere. Men begynner finne formen igjen nå
...så derfor gleder jeg meg nå ekstra til Hexenberg sin bok...nye ideer. Leste at det var ukes.meny forslag også. Gøy med alt som handler om lavkarbo og hvordan jeg skal komme meg i mål