Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 15:25   #888
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg varierer litt jeg også. Noen dager fase 1, andre dager er det fase 3. Tenker så lenge jeg spiser så lavkarbo som mulig så må det være greit....blir jo spennende å se på vekta da, den har ikke akkurat gått noe ned siste uka, har jo ikke satt meg høye mål, bare noen hundre gram i uka, alikvel blir jeg skuffet når ikke vekta går nedover. Den svinger mellom 76,5-77, mest 77 i grunn og jeg vet jeg lovte å ikke veie meg før onsdag og så har jeg veid meg hver dag i stedet. Det går jo i rykk og napp, plutselig kan det jo være en kg ned, men tenk om det stopper opp nå og jeg ikke går mer ned....hyl! Har så lyst til å se 75 på vekta nå....men samme hvor jeg gjerne jeg vil og setter meg mål om å gå ned så og så mye så kan en jo ikke styre vekta, bare det en spiser og trener....

Er veldig glad denne boka kom, Monica. Jeg har ikke testet ut oppskriftene enda, men trapper jo gradvis ned på ED og tenker at jeg begynner ordentlig med å teste ut menyene når jeg bare spiser ED en til to dager om dagen.
Tror jeg kommer til å ty til ED-barer og kjeks i lang tid fremover, de redder meg og smaker fortsatt veldig godt.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat