Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-11, 16:00   #237
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg tenker også det er østrogenmangel, men lurer da på om jeg kan slippe prevensjon eller om det er lurest å bruke det i tilfelle den skulle komme tilbake? Jeg stilte spørsmålet et annet sted også, og der svarte ei at hun hadde ligget på samme vekt som meg i fem år og ikke hatt mensen før hun gikk opp i vekt. Så det kan høres ut som det er trygt. Dessverre tror jeg ikke det er mulig å måle sjansen for graviditet hos legen. Eller er det kanskje det? Hvis det var mulig ville jeg fått det konstantert så typen jeg har sex med kunne legge fra seg de kondomene.

Jeg kan ikke skjønne at det er noe å trakte etter... Være så tynn at mensen opphører?? Å bruke det som prevensjonsmiddel?? Hvis du dessuten plutselig FÅR mensen er det jo stor sannsynlighet for at du hadde eggløsning ca 14 dager før. Og hvis du da hadde ubeskyttet sex (ca 14 dager før mensen plutselig kom) kan man jo som kjent bli gravid.