Tråd: Q10
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-04, 23:20   #7
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Tusen takk alle sammen!

Vet ikke hvor klok jeg ble, men det er kanskje ikke det som bør stå øverst på prioriteringslista av tilskudd jeg må teste .

Det dere skriver (Anne og Kristian) minner meg litt om ginseng - det å ikke få sove, og at det ikke skal være så bra å ta for kvinner. Men Q10 er jo et stoff som trengs i kroppen... hmmm

Men det finnes jo i mat også (bl a kjøtt og spinat), kanskje det er tilstrekkelig. Det høres jo ikke ut til å være udelt bra å ta ihvertfall. Tror jeg venter på mer dokumentasjon, takk Nille og MHM (eller prøver det ut på en eller annen jeg også... hehe)

Opprinnelig lagt inn av Anne

Han jobbet også med skijentene våre på den tiden Anette Bøe &Co gikk. Året etter hun ga seg eller noe. Er det bare jeg som husker henne eller er det noen andre og?

Joda, jeg husker henne godt, jeg! Var vel på mitt mest sportsinteresserte på den tida (11 år...)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat