Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Hvorfor hiver folk seg i gang med ketolyse uten å vite hva de kan og ikke kan spise?
Regner med det er meg du sikter til .......
Det er jo masse som er åpenbart at man ikke kan spise, poteter, mel, brød, pasta osv . men så er det også masse som man er usikker på. Og det er jo der et forum kan hjelpe til. Her kan man lete og spørre og få svarene man trenger for å klare opp i ting, og for å følge kuren...
Eller skal man kanskje lese og lese et par måneder mens man legger på seg flere kilo og helsen blir værre, og SÅ begynne på kuren?
JEG må begynne når jeg er motivert (alternativet i ren desperasjon var pulverkur - og da å leve kun på det!) - og jeg ble virkelig interessert da jeg kom inn på forumet og begynte å lese. Men jeg ER nybegynner, og det ER ting jeg har behov for å spørre om underveis. Jeg har kanskje hivd meg på en kur, men jeg synes faktisk det er bedre at jeg prøver å gjøre noe med helsen min, enn at jeg skal måtte kunne alt på forhånd og så begynne ... Det kan ta lang tid det før man vet alt om ketolyse, hva man kan spise osv ...
|