Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 10:28   #342
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ca 133g for å være mer nøyaktig!
Mange som tror de bare skal regne i gram, men da blir det jo feil! Derfor jeg liksom må bry meg litt!

Oi dette visste ikke jeg, har rett og slett misforstått så jeg er skikkelig glad at du blander deg jeg

Tror jeg er litt treg i knollen (har vært ute og reist og sovet utrolig lite i det siste) i dag så jeg må bare spør for å være sikker. Dersom jeg spiser en entrecote på 300 g, så gir det ca. 552 kcal, hvorav 34,5 g fett og 60 g protein (iht matvareguiden.no). Dvs at dersom jeg skal ha 1500kcal/133g fett/80g protein så har jeg fortsatt ca 100 g fett og 20 g proteiner og gå på eller???

Akkurat nå prøver jeg meg på SDS igjen i håp om at vekta skal gå nedover så da tenker jeg ikke på slikt. Men det er greit å vite dersom jeg skal prøve meg på et annet opplegg. Synes forøvrig det er vanskelig å spise rikitg slik at dette regnestykket går opp, blir som oftest for lite eller for mye av noe.

Sist redigert av Lillemy71 : 19-01-11 kl 10:47.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat